Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

У воєнний час потреба військовослужбовців у якісній і вчасній правовій допомозі зростає. Ваші рахунки арештовані органами виконавчої служби? Коли кривдить близька людина, наважитись звернутися за правовою допомогою непросто.

Актуальне
26.05.2023

У воєнний час потреба військовослужбовців у якісній і вчасній правовій допомозі зростає. Особливо вона потрібна військовим, що перебувають на лікуванні й не мають змоги самостійно звернутися по правничу допомогу. З якими питаннями до системи безоплатної правової допомоги звертаються військовослужбовці розповіла кореспондентам  заступниця директора Координаційного центру з надання правової допомоги Наталія Марчук. 

Серед питань, з якими до системи БПД найчастіше  звертаються військовослужбовці: проходження ВЛК та оскарження рішення комісії, захист у справах про адміністративні правопорушення, звільнення з військової служби, вихід на пенсію військовослужбовців, перерахунок військової пенсії, подання позовів щодо стягнення невиплаченого грошового та речового забезпечення, бойових виплат, отримання допомоги сім’ям загиблих військовослужбовців, отримання допомоги військовослужбовцям у разі поранення.

“У військовослужбовців виникає запитання, як правильно написати  рапорт на встановлення статусу учасника бойових дій, відпустку, звільнення, проведення службового розслідування та видачі довідки про обставини травми,  направлення на ВЛК, МСЕК, виплати додаткової винагороди під час лікування”, — каже Наталія Марчук.

Звернення військовослужбовця до керівництва для вирішення цих та інших питань вимагає документального оформлення — подання рапорту. Це аналог заяви у цивільному житті.

Куди подавати рапорт

Рапорт пишуть у 2-х примірниках і подають:

  • до стройової частини військової частини, (слід зафіксувати вхідний номер документа);
  • або до керівництва, яке може його прийняти (на своєму примірнику зафіксувати дату подання, посаду й прізвище особи, яка його прийняла);
  • або направляється поштою рекомендованим листом із повідомленням про вручення та описом вкладення на адресу військової частини.

Рапорт подається послідовно по вертикалі керівництва (наприклад, спочатку командиру роти, потім командиру батальйону і так далі).

Якщо ж безпосередній керівник не реагує на рапорт, військовослужбовцю необхідно звернутися до керівництва вищого рівня, з обов’язковим зазначенням того, що він намагається врегулювати це питання.

Скільки може розглядатися

  1. Невідкладно, але не пізніше ніж 15 днів від дня отримання у разі, якщо він не потребує додаткового вивчення.
  2. Загальний термін — 1 місяць (але може бути продовжений до 45 днів).

Якщо є вмотивовані підстави неможливості довго чекати розгляду рапорту, разом із ним можна подати заяву про прискорення розгляду.

Відповідь на рапорт

Відповідь на рапорт має бути письмовою. У разі, якщо це відмова, — з посиланням на акти законодавства із зазначенням причин відмови та роз’ясненням порядку оскарження ухваленого рішення.

Слід пам’ятати, що військовослужбовець або члени його родини можуть й усно звертатися до командира військової частини, начальника органу військового управління, оскільки вони у визначені дні та години приймають військовослужбовців з особистих питань.

Інформацію щодо пропозицій, заяв і скарг у день їх надходження вносять до журналу реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян (додаток 4 до Дисциплінарного Статуту ЗСУ), який ведуть і зберігають у кожній військовій частині, закладі та установі.

 

Ваші рахунки арештовані органами виконавчої служби?

Отримайте консультацію юриста щодо користування ними —звертайтеся до системи безоплатної правової допомоги.

Телефонуйте безкоштовно до контактного центру системи БПД: 0 800 213 103, у голосовому меню обирайте цифру 4.

Дізнайтеся про законодавчі зміни у користуванні арештованими рахунками

Отримайте контакти державного або приватного виконавця

 

 

Коли кривдить близька людина, наважитись звернутися за правовою допомогою непросто.

Це великий крок, і система безоплатної правової допомоги готова вас підтримати!

Якщо ви стикнулися з домашнім насильством, наші юристи проконсультують та допоможуть захистити ваші права.

Для початку зателефонуйте до нашого контактного центру або зверніться до найближчого бюро правової допомоги.

Під час консультації юристи пояснять ваші права, розкажуть про безоплатні послуги і інші види допомоги (медичну, соціальну, психологічну), якими ви можете скористатися.

У разі потреби допоможуть скласти заяву до поліції та роз'яснять, як отримати документ, що підтверджує ваше право на безоплатну вторинну правову допомогу (БВПД).

Ми гарантуємо повагу до вашої честі та гідності, конфіденційність інформації особистого характеру та захист персональних даних.

Пам`ятайте: навіть із найскладнішої ситуації є вихід!

Як звернутися до системи БПД:

за телефоном 0 800 213 103

у телеграм https://t.me/LegalAidUkraineBot

до найближчого бюро правової допомоги: https://bit.ly/bpd_buro

 

 

 

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше