Капітальний ремонт приміщення ЗОШ І-ІІст. в с.Станькова
Детальніше про проект
Мета: створення більш комфортних умов перебування дітей, учителів та працівників у приміщенні будівлі ЗОШ.
Завдання: здійснити капітальний ремонт приміщення Станьківської ЗОШ І-ІІ ступенів
Основна проблема, на вирішення якої спрямований проект
В центрі села розміщена Станьківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Верхнянської сільської ради ОТГ, до якої щодня приходять учні для отримання якісних освітніх послуг. Найбільшою проблемою громади в цілому та даного приміщення зокрема є незадовільний стан частини фасаду даного будинку, а також відсутність внутрішнього санвузла, що негативно впливає на комфорт перебування дітей в школі, учнів 1-4 класів та групи дітей з короткотривалим перебуванням у школі і запобігання появі несприятливих умов в роботі педагогічного колективу. Тому залишається багато гострих питань, що стосуються всієї громади.
Отже, даний проект спрямований зокрема на подолання даної проблеми та підвищення комфортності і якості надання освітніх послуг учням нашого села.
Оскільки завданнями даного проекту є створення привабливої та затишної атмосфери в приміщенні Станьківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, що дасть можливість забезпечення комфортних умов перебування в даному закладі учнів та підвищення довіри населення у якісному наданні освітніх послуг.
В 2015 році за допомогою реалізації проекту ПРООН було здійснено заміну віконних блоків на енергозберігаючі та утеплення частини фасаду школи, а в 2017 році за кошти місцевого бюджету здійснено заміну крівлі. Отже, в 2018 році, за рахунок коштів державного бюджету планується здійснити утеплення частини фасаду та встановити внутрішні санвузли і відповідно завершити капітальний ремонт будівлі.
Інноваційна, соціально-економічна спрямованість та реальна можливість його виконання:
Інноваційна спрямованість проекту полягає у впровадженні заходів із застосування енергозберігаючих технологій, а саме капітальний ремонт будівлі, з метою зменшення теплових втрат, та створення такої моделі взаємодії ЗОШ, сім’ї та громади, яка б забезпечувала формування ціннісного ставлення до підростаючого покоління.
Соціально-економічна спрямованість:
- створити сприятливі умови для здобуття шкільної та дошкільної освіти;
- покращити якість навчально-виховного процесу у школі;
- сприяти збереженню здоров’я учнів Станьківської ЗОШ;
- закріпити умови для подальшого покращення демографічної ситуації в селі Станькова;
- зменшити видатки на обслуговування навчального закладу.
Реальна можливість виконання проекту: Існує стовідсоткова реальна можливість виконання проекту за умови надходження та освоєння коштів з Державного бюджету
Перелік основних заходів проекту:
Для досягнення мети заплановано проведення таких заходів:
Захід 1. Інформування представників громади, ЗМІ, влади;
Захід 2. Ремонтні роботи:
- улаштування бетонної стяжки (20,0 ;
- прокладання трубопроводів водопостачання (12,0 м;
- прокладання трубопроводів водопостачання (6,0 м;
- установлення унітазів з бачком (5 шт);
- облицювання поверхонь керамічними глазурованими плитками (116,0 ;
- знімання дверних полотен (27,3 ;
- заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками (70,4 ;
- заповнення віконних прорізів готовими блоками (2,0 ;
- утеплення фасадів мінеральними плитами (33,6 ;
- улаштування колодязів круглих бетонних (6,0 ;
- інше.
Захід 3. Інформування громадськості щодо введення об’єкта в експлуатацію.
Очікувані кількісні та якісні результати від реалізації проекту
Основним результатом проекту Верхнянської об’єднаної територіальної громади є капітальний ремонт будівлі ЗОШ І-ІІ ступенів в с.Станькова
У приміщенні ЗОШ буде:
- утеплено фасад (;
- встановлено внутрішні санвузли– (5шт);
- установлено віконних блоків (2,0 ;
- установлено дверних блоків (70,4 ;
- прокладено трубопроводи водопостачання та каналізації;
- покращено інфраструктуру населених пунктів;
- знято соціальну напругу серед населення;
- формування самодостатньої об’єднаної територіальної громади.
До короткострокових результатів даного проекту відноситься покращення стану будівлі та припинення її руйнування відразу по завершенні проекту.
Перспективні результати цього проекту є вдосконалення облаштування приміщень Станьківської ЗОШ І-ІІ ступенів, і постійне покращення умов для учнів в закладі.
Покращення ситуації для цільових груп після реалізації проекту:
- громада відчує можливість впливу на владу, на вирішення тих чи інших проблем, ще більше згуртується навколо цього;
- посадові особи місцевої влади набудуть позитивного досвіду у справі залучення фінансів для вирішення потреб громади, а також залучення жителів до їх безпосередньої участі у здійсненні місцевого самоврядування
Цільові групи проекту:
1) учні шкільного віку, серед яких є діти п’ятирічного віку в кількості 98 осіб;
2) батьки, діти яких стануть учнями ЗОШ, зможуть продовжити свою трудову діяльність;
3) учителі та працівники ЗОШ - 35 осіб;
4) жителі села Станькова 1160 чол.
Ключові етапи (віхи)
Опис заходів проекту:
Для досягнення мети заплановано проведення наступних заходів:
- Інформування представників громади, ЗМІ, влади;
Інформаційна складова процесу підтримки об’єднаних громад є надзвичайно важлива в процесі децентралізації. Адже вдало проведені заходи в рамках проектів що фінансуватимуться за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад, дозволить сформувати позитивне відношення до процесу децентралізації як у громадськості що входить до складу об’єднаної громади так і у інших громад що не пройшли об’єднання. Окрім того реалізація даного проекту дозволить активізувати громади, адже жителі зможуть переконатися, що влада звертає увагу на найважливіші проблеми і намагається їх оперативно вирішити, що власне підвищить авторитет влади. Діяльність в рамках проекту обов’язково буде оприлюднюватись у засобах масової інформації.
Захід 2. Ремонтні роботи:
- улаштування бетонної стяжки (20,0 ;
- прокладання трубопроводів водопостачання (12,0 м;
- прокладання трубопроводів водопостачання (6,0 м;
- установлення унітазів з бачком (5 шт);
- облицювання поверхонь керамічними глазурованими плитками (116,0 ;
- знімання дверних полотен (27,3 ;
- заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками (70,4 ;
- заповнення віконних прорізів готовими блоками (2,0 ;
- утеплення фасадів мінеральними плитами (33,6 ;
- улаштування колодязів круглих бетонних (6,0 ;
- інше.
Захід 3. Інформування громадськості щодо введення об’єкта в експлуатацію.