Капітальний ремонт приміщення Довговойнилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів під навчально-виховний комплекс
Детальніше про проект
Основна проблема, на вирішення якої спрямований проект:
Основною проблемою на розв’язання якої спрямовано проект є відсутність на території села Довгий-Войнилів діючого дошкільного закладу, в якому було б забезпечено якісне навчання та виховання дітей дошкільного віку.
Соціально-економічна спрямованість:
- сприяти економічному розвитку села;
- сприяти зменшенню відтоку молоді в міста;
- cтворити додаткові робочі місця в дошкільному навчальному закладі;
- створити сприятливі умови для здобуття дошкільної освіти;
- закріпити умовити для подальшого покращення демографічної ситуації
в селі Довгий-Войнилів;
- зменшити видатки на обслуговування навчального закладу.
Очікувані кількісні та якісні результати від реалізації проекту
Основним результатом проекту Верхнянської об’єднаної територіальної громади є капітальний ремонт приміщення школи з метою влаштування навчально-виховного комплексу.
У приміщенні школи буде здійснено:
- опоряджувальні роботи в коридорі, класах, санвузлі, прачечній;
- внутрішні сантехнічні роботи;
- прокладено трубопроводи водопостачання та каналізації;
- прокладено проводи електроосвітлення;
- роботи по зовнішній мережі каналізації;
Кількісні показники:
- встановлено металопластикові вікна 34,42 м2 ;
- встановлено металопластикові двері 14,11 м2 ;
- охоплено дошкільним вихованням 60 дітей шляхом забезпечення функціонування 2 дитячих груп
- створено нових робочих місць – 6;
- збільшено кількість працюючого населення – 6;
- збільшення надходжень до місцевого бюджету – на 2 тис.грн;
- зменшення витрат бюджету на оплату енергоносіїв.
Якісні показники
Розширення мережі дошкільних закладів шляхом капітального ремонту приміщення школи вирішить проблему забезпечення дітей дошкільною освітою. Дошкільнята будуть забезпечені дошкільною освітою і покращиться навчання дітей в школі, оскільки діти будуть йти в школу більш розумово, фізично, всесторонньо розвинені. Досягнуті результати дозволять покращити організацію навчально-виховного процесу, сприятимуть кращій організації відпочинку дошкільнят та покращать ситуацію в об’єднаній територіальній громаді, де буде закріплена довіра громади до влади і збільшиться народжуваність дітей. Найголовнішим та найдостойнішим об'єктом турботи влади є діти. Вони заслуговують на захищене, здорове та творче середовище, в якому могли б повноцінно навчатися, виховуватись та розвиватися.
Окрім цього якісними показниками можна вважати:
- покращено інфраструктуру населених пунктів;
- знято соціальну напругу серед населення.,
- формування самодостатньої об’єднаної територіальної громади.
Цільові групи проекту:
Цільовими групами проекту є діти 3-5 річного віку, діти шкільного віку, що мешкають у с.Довгий-Войнилів Верхнянської об’єднаної територіальної громади та їхні батьки працівники Довговойнилівської ЗОШ І-ІІІ ст. для яких будуть забезпечені комфортні умови праці
Ключові етапи (віхи)
Для досягнення мети заплановано проведення наступних заходів:
1) інформування представників громади, ЗМІ, влади;
Інформаційна складова процесу підтримки об’єднаних громад є надзвичайно важлива в процесі децентралізації. Адже вдало проведені заходи в рамках проектів що фінансуватимуться за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад, дозволить сформувати позитивне відношення до процесу децентралізації як у громадськості що входить до складу об’єднаної громади так і у інших громад що не пройшли об’єднання. Окрім того реалізація даного проекту дозволить активізувати громади, адже жителі зможуть переконатися, що влада звертає увагу на найважливіші проблеми і намагається їх оперативно вирішити, що власне підвищить авторитет влади. Діяльність в рамках проекту обов’язково буде оприлюднюватись у засобах масової інформації.
2) виготовлення проектно-кошторисної документації;
3) ремонтні роботи:
- пройоми ;
- коридор №1 ;
- класи ;
- коридор №2 ;
- прачечна ;
- сходова ;
- санвузол ;
- сантехнічні роботи ;
- зовнішні мережі каналізації;
- інші.
4) введення об’єкта в експлуатацію.