Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Роз'яснення по виплаті допомоги на здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій

Оголошення
28.05.2019

Відповідно до розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 24.04.2019 року №192 «Про затвердження Порядку використання коштів обласного бюджету для виплати допомоги на здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій особам, чиї житлові та/або господарські будівлі пошкоджені (знищені) внаслідок надзвичайної ситуації (повені, зсуву, пожежі та ін.)» (зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції в Івано-Франківській області 16.05.2019 за № 44/1591) для виплати допомоги на здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій особам, чиї житлові та/або господарські будівлі пошкоджені (знищені) внаслідок надзвичайної ситуації (повені, зсуву, пожежі та ін.) виділяються кошти з обласного бюджету для надання допомоги на здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

Звернення громадян про виділення коштів подаються в довільній формі до обласної державної адміністрації або департаменту соціальної політики облдержадміністрації протягом року з дати настання події надзвичайної ситуації за адресою м.Івано-Франківськ, вул. Курбаса, 2 (76000)

До звернення (заяви) обов’язково додаються наступні документи:

-копія документа, що посвідчує особу;

-копія довідки реєстраційного номера облікової картки платника податків з державної податкової інспекції за місцем реєстрації (фізичні особи, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, подають копію паспорта з відповідною відміткою);

-довідка про склад сім’ї;

-копія документа, що підтверджує право власності на нерухоме майно (відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, свідоцтво на право власності тощо);

-акт про пожежу, зсув, повінь, інше стихійне лихо, складений

територіальним підрозділом ДСНС України, із зазначенням розмірів завданих

у зв’язку з виникненням надзвичайної ситуації прямих та не прямих збитків;

-акт технічного стану пошкоджених (знищених) житлових та /або господарських будівель;

-інформація про рахунок уповноваженого члена сім’ї в установі банку, на який будуть перераховуватись бюджетні кошти.

Всі вище перелічені документи, постраждалою особою, направляються

самостійно.

Перше засідання комісії відбудеться 31.05.2019р. за адресою вул.Курбаса, 2, м.Івано-Франківськ.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше